piątek, 9 września 2011

9.IX.11 - Zaczynam

Konto mam od niejakiego czasu, ale de facto służyło mi tylko do czytania blogów przyjaciół. Teraz nadszedł czas na własną pisaninę. Na początek będą to odcinki poświęcone wakacjom. Dziwne, ale mam w pamięci spore luki. Jak przez mgłę pamiętam wakacje w Białym Dunajcu - to ostatnie wakacje przed pójściem do szkoły. Potem luka i wakacje w Rabce - miałem wtedy 12 lat. Znów pustka i wakacje w Białce Tatrzańskiej - po nich idę do dziewiątej klasy. Roczna luka i Zawoja. Znów luka i Węgierska Górka. Jednym słowem będę musiał oprzeć się na zdjęciach z albumów taty - świetnie przywracają pamięć.
Więc niedługo pierwszy odcinek.

2 komentarze:

  1. Jacku! Najtrudniejszy jest początek, potem już poleci gładko. Rzeczywiście zdjęcia są najlepszą ściągawką w takich wypracowaniach. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacku, nie wiem jak trafilem na te strone, ale bardzo mi milo sie czyta to co juz napisales.
    Aha, zeby bylo jasne kto pisze, Maciej Swisterski. Nie mam watplowosci ze wiesz o kogo chodzi. Mam wiele ale to wiele
    wspomnien zwiazanych z twoja rodzina a szczegolnie ciotka
    Jadwiga ktora zawsze odwiedzalem jak bylem w Polsce.
    Ostatnie widzenie u p. Romaniszynow w krakowie (chyba 2005 albo 2007), poprzednie na Dobrego Pasterza tez w Krakowie.
    Nie bede teraz pisal wiecej bo nie wiem nawet czy to przeczytasz.
    Jak masz ochote to moj email jest maciej.swisterski@gmail.com
    Podaj mi swoj email jak i telefon. Ja teraz jestem i pewnie przez
    rok albo wiecej bede w US.

    OdpowiedzUsuń